مشاور و برنامه ریز تحصیلی کنکور استاد حسین احمدی
مشاور و برنامه ریز تحصیلی کنکور استاد حسین احمدی

مشاور و برنامه ریز تحصیلی کنکور استاد حسین احمدی

مشاور و برنامه ریز

کلاهبرداری از استاد حسین احمدی

کلاهبرداری از استاد حسین احمدی

برخی اوقات شما با سرچ در موتور های جست و جو علی الخصوص گوگل با مطالبی روبرو می شوید که گاه زننده و  زشت و گاه زیبا و آموزنده هستند

بعضی از سودجوهای محترم اقدام به انتشار موارد بسیار زننده و کلاهبردارانه از استاد حسین احمدی کرده اند که بسیار زشت و ناپسند می باشد.به غیر از انتشار مطالب کذب،اقدام به درست کردن سایت هایی کرده اند که در آن خود را استاد حسین احمدی معرفی کرده و کلاهبرداری می کنند. 

با توجه به اینکه استاد حسین احمدی برگردن من و امثال من حق دارند و ما ها را به راه درست هدایت کردند و مشاوره دادند و ما هم به لطف سخنان ایشان به نتایج خوبی رسیدیم.بنده تصمیم به تحقیق در این مورد کردم که به نتایج خوبی رسیدم.

اکثراین  سایت ها به نشر خبرها و مطالب کذب می پردازند ک شما با مراجعه به سایت ها و وبلاگ های رسمی ایشان می توانید از این موضوع اطمینان پیدا کنید.همینطور می توانید برای اینکه شما هم متوجه بشید با شماره های دوستان ایشان تماس بگیرید.

09121009656 و 09121965702.این شماره ها شماره های دوستان استاد احمدی است که شما می توانید علاوه بر اطمینان از این کلاهبرداری سودجویان،از خدمات موسسه استاد احمدی هم استفاده لازم را بکنید.

در پایان هم تقاضا دارم پس از ایجاد اطمینان،این متن را دست به دست پخش کرده که از این کلاهبرداری سودجو ها جلوگیری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.